From our window one can see a set of the 1963 film The Green Years. This was our starting point: guided by Paulo Rocha’s gaze, we look back at the places of that film. The successive geological, urbanistic and social strata of Lisbon, besieged by the pandemic that interrupted the shooting, are drawn out in front of our camera, like a contemporary jazz impro from a score written in 1963.