In the 50s and 60s, deep in the American countryside, at the foot of the Catskills, a small wooden house with a barn behind was home to the first clandestine network of cross-dressers.
Diane and Kate are now 80 years old. At the time, they were men and part of this secret organization. Today, they relate this forgotten but essential chapter of the early days of trans-identity. It is a story full of noise and fury, rich in extraordinary characters, including the famous Susanna, who had the courage to create this refuge that came to be known as Casa Susanna.