Born and raised in the French Pyrenees, Claude Loir is the son of a modest family, yet his existence would prove to be larger than life. Through a series of encounters, his homosexuality and fierce ambition led him into an unexpected career as a porn star at a time when society was torn between conservatism and sexual liberation. The film follows the path of an uncompromising man always on the edge, whose main ambition was to enjoy life.