Two young girls run away from a children's welfare home, taking their worries with them. Clara and Sarah are twin sisters. They are thirteen years old, at the crossroads between childhood and adolescence. They tirelessly push a greenhouse-car in front of them, at once a burden and a resource. Along the way, they care for their flowers, often as brutally as they care for themselves.