The intense sun shines down on the cliffs. In the sky, hundreds of birds, like shadows, begin to circle and descend toward a spot where several sheep carcasses lie. The silence is intense. And suddenly, in one tumultuous movement, dozens of vultures swoop down on the carcasses, like a wave of feathers, beaks, and bones.