Tatiana left Argentina, throwing caution to the wind. Now living in France, she accompanies Pierre, a disabled man, in a daily life filled with tenderness and sarcasm. Tatiana, alias LaVenganza66, is above all a ticking time bomb ready to explode at any moment in her own metaverse.