A hovering, creeping menace intrudes into thoughts, bodies and glances. Through strange events, a common anguish spreads and turns into a persecutory delirium. This misshapen green mass advances tirelessly in silence, with its infinite vines, haunting minds and the places it covers. Thanks to conspiracy theories, this plant embodies a strange and even foreign evil, supposedly there to invade and contaminate.