Luc Bruyère, born different, has too often been subjected to the violence of others’ gazes. At 27, disabled, homosexual, drag queen, artist, singer, he opens up without taboos. His character Lucky sublimates his destiny with poetry and boldness in front of millions of television viewers at the opening of the 2024 Paris Paralympic Games.