For decades, Egyptologists have been searching for a priceless treasure whose discovery would revolutionize our knowledge of the end of the Pharaonic dynasties: Cleopatra's tomb. A treasure that remains elusive to this day. However, the recent discovery of an incredible relic could lead us to it...