Behind AC/DC, there is a clan: the Young brothers. From an early age, Malcolm, the driving force, and Angus, the guitar prodigy, have one obsession: composing rock music tinged with blues. Their big brother George will help them take off, becoming their mentor, their producer, and even the one to find Bon Scott, AC/DC’s charismatic singer.