A photojournalist meets a commodities trader in Geneva. She takes her behind the scenes of a highly secretive business that is at the heart of our lives. Her story takes us to Chad, Colombia, Kazakhstan... and Zug, home of the world's most powerful commodities trading company, Glencore.