Once upon a time, the great plains of America were a thriving ecosystem. Today, across Montana, Wyoming, and Alberta, native American tribes have forged an unprecedented alliance to restore this iconic land to its former glory. Wildlife is returning — on a scale not seen in centuries — as nature rises from the ashes of history.