Isolated between two ages, the walls of a bastide remain in ruins on a hill. They fall, slowly, and in this movement towards the earth, the bodies of the past emerge from oblivion and are reflected in those of today, like an unchanging resonance of the territory. To collect it, a hut is erected on the thread of a poem taken from a reading done on the spot, in the songe of a silent sedimentation.