There are 200,000 caregivers in France who get up every morning to help vulnerable people. It is a devalued, poorly paid job, yet one that cultivates the values of solidarity and public service. From one life to another, they crisscross the country with energy and tenacity, maintaining the link between society and its most fragile members.