An experience as disorienting as the 1969 space conquest, but without the spacesuits; as intimate as it is universal; as moving as those first pedal strokes without training wheels, whether on a country road or in a supermarket parking lot after closing time. A road movie infused with freedom, where the rocket is replaced by a minivan bringing together three generations of the same family. A quest for identity woven through sun-drenched landscapes and light drizzles that break the monotony of a cloudless sky. A story between two artist brothers and their 91-year-old great-uncle, a bricklayer returning to the land of his childhood after 74 years of exile to escape dictatorship and poverty.