Wild Expeditions invites you on extraordinary journeys where nature, solitude, adventure and human encounters become your true companions. From the Mongolian steppes to Iceland’s glaciers, through Lapland and the roads of France, each episode explores a unique landscape, blending immersion, discovery, and intimate moments with people living in harmony with their environment.