From G20 backrooms to the lavish halls of Davos and NYC’s penthouses, this investigation will take us to the front line of a hushed yet ruthless struggle. Between the rich who exploit loopholes to stay richer and richer, and those “tax rebels” using their influence to promote social justice, who will write the next rules?