In a small village in the northern region of France, anger is rising over the construction of a rockwool factory on 39 hectares of local farmland. The project is being carried out by the Danish multinational Rockwool, the world leader in this sector. While nothing seems to be able to stop the work getting under way, grassroots resistance is getting organised.