Someone struck by lightning dies, someone fulgurated lives - but at what cost? In 2017, Raphaëlle was struck with 13 other people. They all survived the accident but developed strange and unexplainable symptoms. A young doctor decides to help them through this journey and find answers. He is on the verge of unraveling a scientific mystery yet to be solved.