Roikin is a child from Marseille. When he is sent to a rehabilitation center, his three educators accompany him during this disconcerting change of scenery. Searching for his place, Roikin runs away and meets a young rider. As they search for him, the three young women question themselves about his future and their role in the path he will choose to take.