Starting from the trail of a bullet captured on CCTV, Soixante-sept millisecondes follows the trajectory of the shot and those of its key protagonists. Through a reconstruction combining computer-generated images with surveillance footage and the story of a victim, the film forcefully questions the legitimacy and excesses of law enforcement in France.