In Belleville, Paris, people linger and hurry, the shops are about to close and it's time to go home. The day after, a lonely person wakes up in the morning and listens to her messages. Later that night, a woman gets into a taxi and describes the strange symptoms of her illness to the driver. And so it begins again, in the evening, in the morning, at night, here and there, the stories unfold, moving side by side as they do in life, brushing against each other as they wait for something to come along.