Faris is the transman lead singer of Shh..Diam!, an openly queer punk band in Malaysia. Togetherwith his bandmates Yon and Yoyo, they use their music tofight for LGBTQI+ rights in a countrywhere human rights and freedom of expression is severely curtailed by a conservative Muslimsociety. Faced with increasing discrimination, Yoyo decides to leave Malaysia. Despite thechallenges, Faris chooses to stay, determined to continue using their music as a platform foradvocating for freedom and equality, refusing to let the pressures of society silence their voice.