The film traces the journey of an ordinary soldier who, although spared from the front lines, is confronted with the harsh realities of politics and a grueling three-year military service.
This deeply personal story is my own, documenting my life on an artillery base in the Israeli desert as I search for a glimmer of hope in the midst of brutality.