A young woman is preparing to take part in an act of civil disobedience aimed at denouncing an oil company's investments in fossil fuels. A social work student, she dreams of becoming a special needs teacher. But her activism conflicts with her career path. Torn between her fight for the environment and her studies, how far is she willing to go for her ideals, at the risk of jeopardising her dream?