On the eve of its titanic transformation, Elliniko, south of Athens, is a blend of tensions and symbolism. Once the glorious showcase of modern Greece with the Airport designed by Eero Saarinen, this place now mirrors the successive crises that have hit the country. The film aims to capture Elliniko’s essence, suspended in time, between sea and mountains, abandonment and resistance.