350 years ago, in France, Jesus revealed his burning heart of love to Saint Margaret Mary. Today, throughout the world, the power of the Sacred Heart continues to transform lives. A moving docufiction that immerses us throughout the centuries in the mystery of the Sacred Heart of Jesus and reveals his personal and unconditional love.