An unprecedented perspective on the Israeli-Palestinian war through the testimonies of Israeli women affected by the cataclysmic events of October 7, 2023. Whether they are victims or actors in the conflict, each woman's identity is indelibly marked: motherhood, the body, sexuality, and personal space are all under siege.