Through the testimonies of Palestinian women, this documentary offers an intimate perspective on the conflict and its profound effects on their lives. Whether they endure it, defy it, or fuel it, Palestinian women are marked by this war in the most visceral ways: giving birth amidst the bombs, enduring the scrutiny of their bodies at checkpoints, yearning to shield a child so deeply that they wish they could "return them to the womb"... Fragments of War highlights the vulnerability of women during wartime and provides a newfound understanding of the human cost of the Israeli-Palestinian conflict.