In the mountains of Sichuan, lies a mysterious ancient city promising to be one of the most important finds in years. Sacrificial pits containing 10,000 gold, jade, ivory and bronze artefacts have been excavated dating from over 3,000 years. They are invaluable treasures attesting the existence of a recently uncovered civilization: The Shu Kingdom.