Through their passions, three teenagers are evolving in so-called “feminine” environments. Comfortable in their sneakers, they have never questioned their place as boys in these so-called “girls” sports. But at dawn of adolescence where inner conflicts begin to appear, they will be confronted with situations which will push them to reflect on what it truly means to be a boy.