Qin, Sonya and Muna are in love with an AI. Their conversations with chatbots allow them to assert themselves and gain confidence in a Chinese society where social pressure on marriage and success is still omnipresent. Without judgement, Replica skilfully examines the restorative power of these virtual links, supporting it with a unique feminist reading.