Ten years after founding her own party, Fratelli d’Italia, Giorgia Meloni becomes, at just forty-five, the first woman to assume the most powerful political office in Italy. For the first time in the history of the Italian Republic, the leader of a party with roots in neo-fascist movements comes to power. What dangers does this pose to democracy and civil rights?