We meet a lone activist who dares to stand up to the beer industry in one of the world’s most corrupt countries and fights an unequal battle to introduce a national alcohol law. He has seen his country move towards democracy in the optimistic 1990s, only to slide back into dictatorship. A risk that neo-colonial alcohol capitalism does not exactly help to put a stop to. But at the same time, we meet ordinary Cambodians who, as beer sellers, singers, and beer girls, dream that the beer industry can be their path to a different and better life."