At a vocational high school specializing in hospitality, Alma, Chaily, Elias, Sarah, Moussa, and Abdul swap their hoodies and caps for uniforms and trays: a raw and vibrant immersion into the world of work for these teenagers who are struggling with a future they haven't always really chosen.