After the invasion of Ukraine in 2022, a lot of Russian men and women faced a brutal choice: prison, the army— or exile. Margarita, Yuri and their friends, are part of a generation pushed into exile as they refuse to comply with the Russian regime. Caught in the crosscurrents of history, suspended between countries and searching for a place they can call home, with nowhere to return, and nowhere they feel truly welcome.