Fifteen young dancers of different origins and horizons are on tour with ‘Crowd’, Gisèle Vienne’s epic dance piece exploring the 90’s rave scene. From theatre to theatre, the work mutates into strange, intimate relationships. Is the stage contaminating real life – or the opposite? A disturbing journey exploring our nights, our parties, our loves.