The untold story of a French Jewish former spy, Marthe Cohn - aka Chichinette. After keeping silent for almost 60 years, she shares her extraordinary story of a 4.5 feet high woman who managed to beat the odds and fight the Nazis as a spy. At the age of 98, she now tours the world, promoting her message to people of all generations.