In a stray-dog refuge in Morocco, time seems to stand still for the 750 animals waiting to be adopted, their lives following a precise, monotonous routine.
A documentary with spectacular photography, Mutts allows us to see the daily life of 750 dogs sheltered in a kennel in Morocco, and offers a reflection on the repetitiveness of the life of this community in captivity, set against the backdrop of a migratory crisis.