Rose went in reverse around the roundabout; she’d missed the exit. Rose got Chanel perfume for her daughter, the third bottle this month. Rose wants to be in love, but she can’t remember how to go on internet. Rose gave the waitress a 20 euro tip. Rose forgot to wash her hair. Rose can’t find a bridge partner anymore. Rose wrote her credit card pin code right on her card holder. Rose thinks her daughters worry too much about her. Rose doesn’t get invited anywhere anymore. Rose eats expired luxury foods. Rose has no desire to end up crazy. Rose forgot the name of her disease. Rose wants to be left in peace: she’s self-sufficient.