We are at the edge of the world. Café owner Yvonne pours red wine into small glasses for people playing cards, sells bread, grinds pepper, always finding the right word, the perfect remark to save the day. She was born here eighty years ago. Each day brings a miracle, everything happens for a reason: Everyone who enters my home deserves it! Yet outside, cars fly past, oblivious. But shellfish and words of wit and wisdom are here to be savored, the sea is not far away, and neither is poetry. This is where the world begins.