Éric Lareine is a charismatic and unclassifiable French rocker. A hidden treasure. After fourteen years of crisis and recording silence, he his back carried by a new group, wildly enthusiastic, a polymorphic directory. But Éric is no longer twenty years old and sometimes the shortest path is the longest. Here comes the enjoyment, to vibrate an art at high voltage.