Twenty-six-year-old Laetitia is crowned world champion of Thai boxing. Some call her "Miss Universe" and yet things aren't quite so simple. Two years go by and she doesn't notice the wind turning. Soon others have overtaken her.
A bad, exceptional student, Laetitia drives her trainer, who still believes in her, to despair.
Lacking self-confidence and borderline marginal, raising her son alone, Laetitia spends her time chasing after her dreams.
She has no choice. She only exists for boxing. But in this world, nothing can ever be taken for granted.