An encounter with three young Palestinian refugee filmmakers from the Deisheh camp, focused on their cinema endeavours. The encounter takes place via the recording machine, a Super 8 Nizo camera. Their discussion about making films as Palestinian refugees, about what it is to make films in Palestine, alternates with their own gestures, their views on the camp.