M. Kijima is no longer a yakuza affirms the local newspaper of Sapporo (North of Japan). He has chosen a whole new path. But is it really true? A mysterious drawer makes his own inquiries in search of the former Japanese gangster. He slowly becomes haunted and obsessed by the character. Sounds and drawings begin to cover his true vision of life as if he was slowly entering into a fictional universe.