A woman speaks from inside a machine that records her brain activity. She describes a mental labyrinth combining an old amusement park called Dreamland, 19th-century psychic photographs, contemporary experiments in brain decoding using AI, and Prophetic, a start-up whose goal is to control dreams. But what do our dreams see when they look at us? like moths to light is a meditation on the future of our dream worlds in the age of neurocapitalism.