Through her activism and her group KIF MAMA KIF BABA, Karima supports single mothers prosecuted for “public indecency” and survivors of rape who fear being punished themselves. As Morocco prepares a long awaited Family Code reform, Karima is invited to Parliament and to a special hearing to defend women’s rights. The film captures a turning point in her fight, and asks a simple question : who does the law protect, and at what cost?"