Maïmouna Haidara, 33, is a lawyer and first secretary of the Seine-Saint-Denis Bar Association. She has forged her destiny against all odds and prejudice. Between court hearings, sensitive cases, and an eloquence contest in Stains, she embodies a committed justice and inspires the youth of her department.