For 50 years, Gérard Depardieu was a giant of French cinema, a living legend who played every role and won every prize. But today, several women accuse the actor of inappropriate, outrageous, and even aggressive behavior. The myth, already tarnished by his tax exile and closeness to some of the world’s most notorious dictators, is now crumbling. With gripping testimonies and never-before-seen footage, we tell the story of the downfall of a man who everyone, including himself, believed to be untouchable.