With Origin, Yann Arthus-Bertrand takes us on an unprecedented aerial journey above the Venice lagoon, with rare images far removed from the usual tourist clichés. Venice is one of the most photographed places in the world, yet the film captures unseen perspectives of this extraordinary site. The lagoon appears as an almost surreal landscape, where sky and sea merge. Each image is a visual work of art, reflecting a thousand-year relationship between humans and the wild.